نوبل رئوفی

تولید کننده انواع سماور و کتری

کارگاه تولیدی سماور رئوفی توسط استاد عباسقلی رئوفی در سال ۱۳۳۵ تاسیس گردید که در آن دوره سماورها به صورت کاملا دستی فرم دهی و تولید می شدند . تولیدات اولیه آن کارگاه شامل سماورهای ذغالی بوده و پس از همه گیر شدن استفاده از سوخت نفت تولید سماورهای نفتی نیز به همت آن بزرگوار آغاز گردید. در سال ۱۳۳۶ اتحادیه سماور سازی تاسیس گردید که استاد عباسقلی رئوفی به همراه پنج تن از اساتید آن زمان هسته اصلی اتحادیه سماور سازان را تشکیل دادند.
0 +
محصولات
0 +
تنوع محصولات
0 +
مشتریان
0 +
نمایندگان
با بیش از ۵۰ سال
سابقه تولید سماور و کتری
این گروه صنعتی با بیش از نیم قرن تجربه در تولید انواع سماورها و کتری های برنجی در ظرفیت های متفاوت، خود را موظف به ارائه طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا و دارای نشان استاندارد ملی ایران می داند، تمامی محصولات تولیدی این گروه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش هستند. این شرکت با استفاده از فید بک آماری موجود دراین وب سایت مشتاق دریافت نظرات سازنده کاربران عزیز برای بهبود کمی و کیفی در ارائه محصولات و خدمات خود است. ما برای قدردانی از اعتباری که به لطف مصرف کننده گان عزیزنسبت به برند نوبل رئوفی در طی این سال های طولانی ایجاد شده خود را متعهد به شفافیت در زمان فروش و خدمات پس از فروش می دانیم.
محصولات نوبل رئوفی
مفتخریم که طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت را برای هر نوع نیاز شما مشتریان گرامی ارائه دهیم که شامل طیف گسترده ای از سماورهای گازی دارای نشان استاندارد ، سماورهای برقی دارای نشان استاندارد، سماورهای ذغالی، سماورهای نفتی و انواع کتری های برنجی می باشند. شما چه به دنبال یک سماور سنتی دکوراتیو برای خانه خود و یا حتی به دنبال یک سماورگازی با ظرفیت بالا برای شرکت و اداره خود هستید، ما اینجاییم که شما را کمک کنیم. از هم اکنون خود را موظف به ارائه مشاوره به شما عزیز برای انتخاب صحیح محصول مد نظر شما می دانیم و برای این امر کافی است شما با مطالعه اطلاعات مندرج در بخش محصولات این وب سایت، یا تماس از بخش سایت برای ثبت سوالات خود و یا با تماس تلفنی با متخصصین این گروه به پاسخ هایتان برسید و امید است تا بتوانید انتخابی اصولی منطبق با نیازتان داشته باشید. برای مشاهده محصولات نوبل رئوفی کافیست روی عنوان مربوطه در زیر کلیک کنید. هر دسته شامل زیرمجموعه های مختلفی است که اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی ها و مزایای هر مدل را داراست. شما با خرید سماورها و کتری های برنجی جدا از سرمایه گزاری برای سلامتی خود و عزیزانتان (به دلیل قدرت تصفیه بالای آب هنگام جوشیدن در ظروف برنجی) یک سرمایه گزاری اقتصادی نیز کرده اید(به دلیل ارزشمند بودن آلیاژ برنج که در محصولات ما نوع آن بی 70 است یعنی 70 درصد از مس تشکیل شده است و شما عزیزان پس از سال ها استفاده از محصول می توانید برای خرید یک محصول جدید مواد اولیه آن را به قیمت روز فروخته و از منابع مالی آن در خرید جدیدتان استفاده کنید).

محصولات گازی

محصولات برقی

کتری ها

محصولات نفتی

نمایندگی های فروش
نمایندگی های فروش
برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط اخذ نمایندگی فروش در شهر خود لطفا فرم درخواست نمایندگی زیر را پر کرده تا همکاران بخش فروش ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
درخواست نمایندگی
لیست قیمت محصولات
لیست قیمت محصولات
ما طیف گسترده ای از محصولات را برای هر نیاز، از مدل های سنتی گرفته تا طرح های مدرن با جدیدترین ویژگی ها و فناوری ها ارائه می دهیم. ما به محصولات خود افتخار می کنیم و متعهد به ارائه کیفیت و ارزش استثنایی به مشتریان خود هستیم. برای مشاهده طیف وسیعی از محصولات ما، به سادگی روی دکمه “همه محصولات” در پایین کادر نمایش کلیک کنید. این شما را به فهرستی جامع از تمام مدل‌های موجود ما می‌برد که بر اساس دسته‌بندی و زیر دسته‌بندی برای مرور آسان سازمان‌دهی شده‌اند. از سماورهای گازی و برقی گرفته تا کتری های گازی و غیره، ما طیف وسیعی از گزینه ها را برای هر ترجیح و بودجه ای داریم. ما معتقدیم که انتخاب سماور و کتری ما نشان دهنده بهترین کیفیت و نوآوری است و متعهد به ارائه بالاترین سطح خدمات و پشتیبانی به مشتریان خود هستیم. چه در حال خرید یک سماور تکی برای خانه خود باشید و چه سفارشی بزرگ برای کسب و کار خود، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا محصولی مناسب برای نیازهای خود پیدا کنید. امروز انتخاب ما را بررسی کنید و دریابید که چرا ما یک نام قابل اعتماد در صنعت هستیم.

ماری

ماری طلائی

ماری طلائی تراش

شکمی قلم کاری

خدمات پس از فروش
از اینکه محصولات ما را انتخاب کردید سپاسگزاریم. ما متعهد به ارائه محصولات و خدمات استثنایی به مشتریان خود هستیم و به ارائه خدمات پس از فروش جامع برای اطمینان از رضایت کامل شما افتخار می کنیم. اگر برای خرید خود به کمک یا پشتیبانی نیاز دارید، لطفاً با تیم خدمات پس از فروش ما تماس بگیرید. تمامی محصولات ما دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند. ما با پشتیبانی آنلاین از طریق وب سایت و پشتیبانی تلفنی در کنار شما عزیزان هستیم. برای درخواست خدمات پس از فروش کافیست فرم زیر را با مشخصات خود پر کرده و مشکل پیش آمده را شرح دهید، تیم ما پس از بررسی درخواست شما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.
دانلود کاتالوگ
برای دانلود کاتالوگ در فرمت PDF کافیست روی لینک دانلود زیر کلیک کنید. کاتالوگ حاوی اطلاعات دقیق در مورد طیف گسترده ای از محصولات ، از جمله مشخصات محصول، ویژگی ها کیفی، تفاوت های فنی و کاربردی است. برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید. از توجه شما به محصولاتمان سپاسگزاریم.